Dieta na potęcję

Stosowana przez mężczyzn dieta i to, co na co dzień jedzą ma bardzo duży wpływ na to, jak duże możliwości erekcyjne mogą oni posiadać. Odpowiednie odżywianie może znacząco erekcję poprawić, ale z drugiej strony, jedzenie niezdrowych posiłków i nieodpowiednia dieta mogą znacząco te możliwości osłabić i doprowadzić do dużych problemów z erekcją. Co więc należy jeść, żeby móc w pełni cieszyć się ze swoich erekcyjnych możliwości?

Bodaj najbardziej popularniejszym produktem spożywczym, który pomoże w polepszeniu kondycji erotycznej każdego faceta są jajka. Zwykłe, tradycyjne, kurze jajka, w których znajduje się dużo białka i innych elementów, które pomagają w dobrej erekcji. Wiele osób często powtarzać, że jajka zawierają bardzo dużą ilość cholesterolu i powinno się ograniczać ich spożywanie do minimum, jednak z drugiej strony mają one bardzo dobry wpływ na męską erekcję. Jest bowiem tak, że rzeczony cholesterol jest także odpowiedzialny za produkcje hormonów płciowych, w tym także testosteronu. Warto także pamiętać o tym, że w jajkach znajduje się dużo witaminy B6, która również ma pozytywny wpływ na produkcje hormonów, oraz witaminy B5, która pomaga w zrelaksowaniu organizmu. Trzeba oczywiście przy tym pamiętać, żeby nie przesadzić – zbyt duże ilości zjedzonych jajek mogą się w bardzo negatywny sposób odbić nie tylko na erekcji, ale na zdrowiu w ogóle.

Innymi produktami spożywczymi, które mogą być pomocne przy polepszaniu erekcji są: wołowina, jagnięcina, drób oraz ogólnopojęte produkty mleczne. Niestety, ich skuteczność nie zawsze może być zadowalająca ponieważ warunkiem dobrego ich działania jest ich wysoka jakość i nieskażenie chemikaliami i nienaturalnymi składnikami. Jedzeniem, które może znacznie wspomóc erekcję są także wszelkiego rodzaju zielone warzywa takie, jak brokuły, sałata, pietruszka czy kolendra. Pożyteczne mogą okazać się także świeże orzechy i nasiona, a wśród nich: migdały, pestki dyni, sezam, nerkowiec czy orzechy włoskie. Nie mniej pożyteczne mogą być też owoce, które mogą pochwalić się niskim indeksem glikemicznym, czyli np. jabłka, kiwi, jagody, jeżyny, truskawki, cytryny czy grejpfruty.

Co może być nieco zaskakujące i nie dla wszystkich łatwe do przyjęcia, ale bardzo duże właściwości pomagające w erekcji ma też… czosnek! Jest on nawet uznawany za jeden z afrodyzjaków i to pomimo tego, że raczej sam w sobie nie pachnie najlepiej. Zdecydowanie ważniejsze i pożyteczniejsze są jednak jego właściwości. Działa on bowiem w ten sposób, że wzmaga u mężczyzn popęd seksualny, a na dodatek zawiera allicynę, która jest czynnikiem obniżającym poziom hormonu stresu, co z kolei pomaga powiększyć ilość testosteronu w organizmie. Kolejnym produktem, który znacząco może poprawić męską erekcję są pestki dyni. Mają one bardzo korzystny wpływ na układ krwionośny, a jak powszechnie wiadomo, im lepsze ukrwienie narządów płciowych, tym lepsza erekcja. Oprócz tego zawierają one spore ilości cynku i selenu, które zapobiegają impotencji i wspomagają pracę jąder.

 Sposobów na polepszenie potencji i erekcji za pomocą diety jest więc wiele. Warto więc, żeby każdy mężczyzna poświęcił choć odrobinę czasu, żeby się z tymi możliwościami zapoznać i zdecydować, które z wymienionych produktów najbardziej mu odpowiadają, pożywiać się nimi, a później już tylko się cieszyć udanym współżyciem.

Dowiedz się więcej: Dieta aktywnego męższczyzny

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>